RADIO

live radio icon

ΤΩΡΑ:  

overfm.gr | Formula 1 | Ρος Μπρον: «Τα νέα μονοθέσια και ελαστικά είναι μια καλή αρχή για τη βελτίωση του θεάματος»

O Διευθύνων σύμβουλος της F1 Ρος Μπρον είπε ότι το φετινό Grand Prix του Μπαχρέιν αντιπροσώπευσε ένα εξαιρετικό ξεκίνημα για τη νέα γενιά μονοθεσίων της Formula 1

Το Grand Prix του Μπαχρέιν εγκαινίασε τη νέα εποχή της F1. Η οποία και συνοδεύτηκε με έντονη δράση. Με τον νικητή του αγώνα Σάρλ Λεκλέρ να έχει μια εντυπωσιακή μάχη με τον πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν επί τρεις γύρους. Η βελτίωση της αγωνιστικότητας ήταν ένας από τους κύριους στόχους των ολοκαίνουργιων μονοθεσίων του 2022. Τα οποία πέραν από τα βιώσιμα καύσιμα, διαθέτουν αναβαθμίσεις ασφαλείας και τα νέα ελαστικά (με 18 ίντσες) της Pirelli. Κάτι το οποίο προς το φαρόν φαίνεται ότι επιτυγχάνεται.

Μετά τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν, ο Ρος Μπρον μλησε για τα μονοθέσια του 2022 και αν έχουν πετύχει τον στόχο τους. Αναλυτικά έιπε:

«Ήταν μια εξαιρετική αρχή, αλλά είναι ένα δείγμα. Πρέπει να δούμε πώς λειτουργεί αυτό τώρα όταν οι ομάδες αρχίζουν να αναπτύσσουν τα μονοθέσια, προς ποια κατεύθυνση πηγαίνουν.

«Αλλά ελπίζω ότι αποδείξαμε τη φιλοσοφία σήμερα. Ελπίζω να δείξαμε ότι υπάρχει πραγματικά μια ευκαιρία να φτιάξουμε πολύ καλύτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα και νομίζω ότι αυτή είναι μόνο η αρχή. Όταν αρχίσουμε να το εξετάζουμε με πολύ περισσότερες λεπτομέρειες, τα δεδομένα από αυτά τα αυτοκίνητα, πώς συμπεριφέρονται, μπορούμε να αρχίσουμε να σχεδιάζουμε τις επόμενες φάσεις βελτίωσης της αγωνιστικότητας αυτών των αυτοκινήτων.

«Και αυτό που με ευχαριστεί είναι – όλα είναι ανέκδοτα αυτή τη στιγμή, αλλά – πολλές αποδείξεις ότι μπορούσαν να αγωνίζονται δίπλα-δίπλα, κάτι που ήταν πάντα μια αδυναμία του παλιού αυτοκινήτου, που δεν εκτιμούνταν πάντα.

Ο Μπρον πρόσθεσε ότι οι μεγαλύτεροι τροχοί 18 ιντσών έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση του θεάματος. Οι προμηθευτές ελαστικών της F1 θυμίζεται ότι αύξησαν το μέγεθος των συνθέσεων τους σε 18 ίνστες από τις 13 ίντσες που υπήρχαν στην προηγούμενη σεζόν.

«Τα εύσημα πρέπει να πάνε και στην Pirelli, έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά με τα ελαστικά», συνέχισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Motorsports της F1. Και… αυτό που δεν είδατε, κατά την άποψή μου, είναι η ανάγκη των οδηγών να κάνουν πίσω.

«Τα προηγούμενα χρόνια μπορούσες να επιτεθείς, αλλά μέσα σε έναν ή δύο γύρους έπρεπε να κάνεις πίσω, να αφήσεις τα ελαστικά να ανακάμψουν και μετά να επιτεθείς ξανά. Και δεν νομίζω ότι όλα εξαρτήθηκαν από τα ελαστικά, νομίζω ότι οφειλόταν στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Έτσι, ένα βήμα μπροστά με τα ελαστικά, ένα βήμα μπροστά με τα αυτοκίνητα.

«Θα μπορούσατε να συντηρήσετε μια επίθεση, θα μπορούσατε να διατηρήσετε μια μάχη, κάτι που ήταν πραγματικά ενθαρρυντικό».

Τέλος κοιτάζοντας μπροστά εν όψει του Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας και όχι μόνο, ο Brawn κατέληξε:

«Υπάρχει λίγη εξάπλωση στον αγωνιστικό χώρο, αλλά όταν εισάγετε νέους κανονισμούς, ορισμένες ομάδες το κάνουν σωστά, ορισμένες ομάδες το κάνουν λάθος. Έτσι, μερικές ομάδες πρέπει να δουλέψουν τι κάνουν ή τι πρέπει να λύσουν. Αλλά γενικά, πολύ ευχαριστημένες».

Για να μαθαίνετε πάντα πρώτοι την αθλητική επικαιρότητα, ακολουθήστε μας
στη σελίδα μας στο Facebook, στο Twitter, στο Instagram, στο Youtube, στο TikTok


vstore.gr overfm
vstore workstation



PLANET SPORTS