RADIO

live radio icon

ΤΩΡΑ:  

overfm.gr | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | Μετρό – Έως το τέλος του 2022 δημοπρατείται η επέκταση της γραμμής 2 προς Ίλιον

Έως το τέλος του 2022 αναμένεται να δημοπρατηθεί η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον.

Έως το τέλος του 2022 αναμένεται να δημοπρατηθεί η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον. Παράλληλα, στο τέλος του καλοκαιριού το Μετρό θα φτάσει στον Πειραιά με την επέκταση της Γραμμής 3, σύμφωνα με τα όσα έκανε γνωστά ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης, «τα έργα υποδομής σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας και εμπιστοσύνη των πολιτών στην Πολιτεία». Τονίζοντας ότι «από το μεγάλο πλάνο έργων που υλοποιούμε αναμένεται να δημιουργηθούν 200.000 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας».

«Αυτή η κυβέρνηση δημοπρατεί και παραδίδει νέους σταθμούς Μετρό βελτιώνοντας τη ζωή των πολιτών» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης. «Το Τραμ προς Πειραιά έχει παραδοθεί. Παράλληλα, στο τέλος του καλοκαιριού θα δοθούν στην κυκλοφορία και οι τρεις σταθμοί της επέκτασης του Μετρό, “Μανιάτικα”, “Πειραιάς” και “Δημοτικό Θέατρο”. Έτσι, η διαδρομή από τον Πειραιά προς το Αεροδρόμιο θα γίνεται μέσα σε 50 λεπτά».

Ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι έως το τέλος του έτους θα δημοπρατηθεί και η επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον με τρεις νέους σταθμούς, «Παλατιανή», «Ίλιον» και «Αγ. Νικόλαος». «Ο κάτοικος της Δυτικής Αθήνας θα μπορεί να μεταβαίνει στο κέντρο σε 20 λεπτά» σημείωσε.

«Το μεγαλύτερο έργο συγκοινωνιακής υποδομής που κατασκευάζεται αυτή στη στιγμή στην Ευρώπη»

Ο υφυπουργός Υποδομών, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, έκανε ιδιαίτερη μνεία στη Γραμμή 4 του Μετρό, «το μεγαλύτερο έργο συγκοινωνιακής υποδομής που κατασκευάζεται αυτή στη στιγμή στην Ευρώπη. Θα έχει ως αποτέλεσμα οι μετακινήσεις σε αρκετά επιβαρυμένες περιοχές της Αθήνας να γίνονται μέσα σε 15 με 20 λεπτά».

Παράλληλα, τόνισε ότι το αμέσως προσεχές διάστημα θα υπάρξουν ανακοινώσεις σε σχέση με τα επόμενα οδικά έργα που σχεδιάζονται για την Αττική και τα οποία θα ανταποκρίνονται στις αυξημένες απαιτήσεις για γρήγορες μετακινήσεις.

«Ήδη επιλύσαμε μία εκκρεμότητα δεκαετιών καθώς ωριμάσαμε, δημοπρατήσαμε και έως τέλος του έτους αρχίζουν τα έργα για την επέκταση της Λ. Κύμης και σύνδεσής της με την ΠΑΘΕ» σημείωσε.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Παραδίδεται ολοκληρωμένο και λειτουργικό στο τέλος του 2023

Αναφορικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο υφυπουργός Υποδομών παραδέχτηκε ότι πρόκειται για ένα ευαίσθητο σημείο. Όμως διαβεβαίωσε ότι «θα το παραδώσουμε ολοκληρωμένο και λειτουργικό στα τέλη του 2023».

Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι το μετρό δεν αποτελεί τη μοναδική σημαντική παρέμβαση που γίνεται στη Θεσσαλονίκη, καθώς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά και σε παρέμβαση στην περιφερειακή οδό.

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι, το FlyOver σχεδιάστηκε, ωρίμασε και δημοπρατήθηκε από την κυβέρνηση και πλέον έως τέλος του 2022 θα έχουν στηθεί εργοτάξια.

Η παρέμβασή μας απέτρεψε αναστάτωση στον κατασκευαστικό χώρο

Σχετικά με τον τομέα των κατασκευών και την πορεία εκτέλεσης των έργων υπό το βάρος των μεγάλων ανατιμήσεων στις πρώτες ύλες, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι οι διαδοχικές κρίσεις και ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησε σε πολύ μεγάλες ανατιμήσεις των πρώτων υλών.

«Παρεμβαίνουμε σοβαρά και γι’ αυτό δεν βλέπετε αναστάτωση στον κατασκευαστικό χώρο. Δεν έχουν σταματήσει έργα εξαιτίας των πολύ μεγάλων ανατιμήσεων» σημείωσε.

Επιπλέον, εξήγησε σε ό,τι αφορά την παρέμβαση του υπουργείου Υποδομών, ότι «τρία υλικά -η άσφαλτος, τα πλαστικά και το πολυαιθυλένιο- θα πληρωθούν στην τιμή που ισχύει τώρα για να μη σταματήσει κανένα έργο.

Παράλληλα, θα δώσουμε μια παράταση 6 μηνών σε όλα τα έργα. Παράλληλα θα δώσουμε και ένα πριμ επιτάχυνσης 5%, ώστε όλοι όσοι δεν χρησιμοποιήσουν αυτήν την παράταση, να πληρωθούν επιπλέον από το Δημόσιο για να συνεχίσουν τα έργα».

«Προχωρήσαμε σε αναθεωρήσεις τιμών και συντελεστών για το Δ’ τρίμηνο του ’21, καθώς και σε μία μεγάλη μεταρρύθμιση. Ιδρύοντας το Παρατηρητήριο Τιμών για να παρακολουθούμε ανά πάσα στιγμή τις τιμές των υλικών» πρόσθεσε.

Έργα σε πολλές διαφορετικές περιοχές, σε όλη τη χώρα

Ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι «μέσα σε μόλις 2,5 χρόνια δημοπρατήσαμε έργα ύψους 8 δισ. ευρώ και σήμερα έχουμε δεκάδες στημένα εργοτάξια, όχι μεμονωμένα, αλλά σε πολλές, διαφορετικές περιοχές σε όλη τη χώρα».

Ενδεικτικά ανέφερε: «Οι συμπολίτες μας από την Κρήτη, που ΒΟΑΚ ακούγανε και ΒΟΑΚ δεν βλέπανε για δεκαετίες και πλέον ήδη έχουμε προσωρινούς αναδόχους στους διαγωνισμούς και εντός του 2022 θα έχουμε εργοτάξια. Ο κάτοικος της Δυτικής Ελλάδας, ο οποίος έτρεμε κυριολεκτικά να περάσει το δρόμο Πάτρας- Πύργου. Πλέον βλέπει τα πρώτα εργοτάξια τόσο στο νέο άξονα, όσο και στον παλαιό».

«Και πολλοί άλλοι, σε όλα τα μέρη της Ελλάδας. Πλέον κατανοούν και βλέπουν ότι κάποιος πραγματικά τους νοιάζεται και τους σέβεται και κάνει συγκεκριμένες πράξεις για να βελτιώσει τη ζωή τους» πρόσθεσε.

Για να μαθαίνετε πάντα πρώτοι την αθλητική επικαιρότητα, ακολουθήστε μας στη σελίδα μας στο Facebook. στο Twitter. στο Instagram. στο Youtube. στο TikTok.


vstore.gr overfm
vstore workstation



PLANET SPORTS