RADIO

live radio icon

ΤΩΡΑ:  

overfm.gr | Formula 1 | Λεκλέρ – «Προσπαθώ να μην σκέφτομαι το πρωτάθλημα»

Ο πιλότος της Ferrari και πρωτοπόρος της βαθμολογίας της F1, Σαρλ Λεκλέρ, μιλά για τη νοοτροπία που πρέπει να έχει ο ίδιος και η Scuderia ενόψει των πρώτων ευρωπαϊκών GP.

Η Ferrari κέρδισε διά περιπάτου με τον Σαρλ Λεκλέρ στην Αυστραλία. Δείχνει συνολικά εξαιρετικά δυνατή και ικανή να διεκδικήσει ακόμη και το «νταμπλ» στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1. Προκειμένου όμως να παραμείνει στην κορυφή του σπορ, και ενόψει του πρώτου από τα δύο GP της πατρίδας της -στην Ίμολα το τριήμερο του Πάσχα- η Scuderia εστιάζει την προσοχή της σε δύο τομείς. Ο Μονεγάσκος πιλότος, καθώς και ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας Ματία Μπινότο μίλησαν για τη νοοτροπία που πρέπει να έχει η ομάδα εφεξής.

«Βρισκόμαστε ακόμη στον τρίτο αγώνα. Προς το παρόν δεν θέλω να σκέφτομαι το πρωτάθλημα. Αν και δεν μπορώ να πω ότι δεν είναι ωραίο να βλέπω που βρισκόμαστε στη βαθμολογία και τι διεκδικούμε. Είναι εκπληκτικό αίσθημα. Οι 34 βαθμοί είναι μια τρελή διαφορά. Αλλά προσπαθώ να μην την έχω στο μυαλό μου, δεν θέλω να αλλάξω τον τρόπο σκέψης μου», είπε ο Λεκλέρ.

Μιλώντας για τη νοοτροπία της ομάδας, ο Μονεγάσκος ανέφερε:

«Ο αγώνας στην Ιταλία θα είναι εκπληκτικός. Πάντα είναι σημαντικός για εμάς και ανυπομονώ. Αλλά πρέπει να προσεγγίσουμε αυτό το τριήμερο όπως προσεγγίσαμε τα τρία πρώτα. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να μην ασκήσουμε επιπλέον πίεση στους εαυτούς μας και να μην προσπαθήσουμε να το παρακάνουμε. Δουλεύουμε ως ομάδα εξαιρετικά καλά από την αρχή της χρονιάς και πρέπει απλά να συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας.

Πιστεύω ότι η νοοτροπία μας. Η δική μου και της ομάδας, είναι αυτή που πρέπει αυτή τη στιγμή. Και πρέπει να μείνει έτσι. Δεν πιστεύω ότι η βαθμολογία απεικονίζει την αληθινή εικόνα του πρωταθλήματος αυτή τη στιγμή. Η Red Bull είναι πολύ κοντά. Ατυχώς ο Μαξ έχει ορισμένα προβλήματα, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα επιστρέψουν στη μάχη της κορυφής. Εμείς πρέπει να αφοσιωθούμε στους εαυτούς μας, να προσπαθήσουμε να βελτιωνόμαστε, και να διατηρήσουμε την αξιοπιστία που έχουμε και μας βοηθά πολύ από το ξεκίνημα της σεζόν».

Η τοποθέτηση του Ματία Μπινότο

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και τα λόγια του Μπινότο: «Σίγουρα έχω εκπλαγεί. Νομίζω ότι δουλέψαμε σκληρά και θέσαμε σε υψηλή προτεραιότητα το 2022. Ξέρω ότι αυτή είναι μια σπουδαία ομάδα και βελτιωθήκαμε από τις προηγούμενες χρονιές. Ήλπιζα να είχαμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο για το ξεκίνημα της σεζόν. Σίγουρα δεν περίμενα να αρχίσουμε τόσο καλά. Θα ήταν άδικο να το σκεφτόμουν αυτό. Όμως, ακόμα πιστεύω ότι η διαφορά μας από τους άλλους μπορεί να είναι πολύ μικρή. Οι προηγούμενοι αγώνες το απέδειξαν, και θα έχουμε σπουδαίες μάχες και στους επόμενους».

Ο Μπινότο εξήγησε ότι το σημαντικότερο ρόλο για τις νίκες στο Μπαχρέιν και στη Μελβούρνη έπαιξε η ισορροπία της Ferrari F1-75, σε αντίθεση με τη ρύθμιση μειωμένης άντωσης που χάρισε τη νίκη του GP Σαουδικής Αραβίας στη Red Bull και στον Μαξ Φερστάπεν.

«Πιστεύω ότι το να έχεις ένα καλά ισορροπημένο αυτοκίνητο είναι κρίσιμη παράμετρος για τη διαχείριση των ελαστικών, και οι οδηγοί τα διαχειρίστηκαν καλά επίσης. Ο Σαρλ έκανε πολύ καλή δουλειά σε αυτόν τον τομέα. Δεν πιστεύω ότι έπαιξε ρόλο το επίπεδο άντωσης, διότι οι βασικοί μας αντίπαλοι επέλεξαν πλέον και αυτοί, πιστεύω, την πτέρυγα υψηλής άντωσης [στην Αυστραλία]»

Οι αναβαθμίσεις της F1-75

Η Ferrari F1-75 κέρδισε με επιβλητικό τρόπο στη Μελβούρνη χωρίς καν να εφαρμόσει τις τροποποίησεις για τον διαχύτη που είχε μαζί της στον αγώνα της Ωκεανίας. Μέχρι στιγμής η Ferrari έχει κάνει μικρές αλλαγές σε σχέση με τις άλλες ομάδες. Όπως αυτές στο δάπεδο κατά τις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν και μια πτέρυγα χαμηλότερης άντωσης στη Τζέντα. Η τροποίηση του διαχύτη, και του πατώματος με ένα νέο εξάρτημα θα είναι μια πρώτη μεγάλη αναβάθμιση.

Όμως η ομάδα επιβεβαίωσε ότι απλώς δοκίμαζε τη Μελβούρνη για να συγκρίνει τα δεδομένα της πίστας με εκείνα της
αεροσσήραγγας, ώστε να βελτιώθεί περαιτέρω ο σχεδιασμός της και να τοποθετηθεί στην F1-75 αργότερα την Άνοιξη.

Αν δεν υπήρχε το όριο προϋπολογισμού των 140 εκατ. δολαρίων φέτος η Ferrari θα είχε ήδη τοποθετήσει ήδη στην Αυστραλία το αναβαθμισμένο της διαχύτη . Εφόσον βεβαίως κι εκείνη έκρινε οτι μπορούσε να λύσει το έντονο πρόβλημα των αναπηδήσεων (porpoising). Όμως, ο Μπινότο ξεκαθάρισε ότι η Ferrari πρέπει να κάνει σοφές επιλογές στις δαπάνες εξέλιξης της F1-75, λόγω του ορίου προϋπολογισμού.

«Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για να φέρει κανείς αναβαθμίσεις και να προσπαθήσει να τις εκτιμήσει στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής, διότι σε αυτές θα πρέπει να επικεντρωθούμε στις κατατακτήριες δοκιμές του ίδιου απογεύματος», είπε ο Ιταλός.

Και κατέληξε: «Εμείς δεν θα έχουμε κάτι ιδιαίτερο στην Ίμολα, αλλά θα προσπαθήσουμε να επιλύσουμε τα θέματα που μας
επηρέασαν μέχρι τώρα. Αναφέρομαι στις αναπηδήσεις που επηρέασαν την απόδοσή μας όλο το τριήμερο [στην Αυστραλία].

Οπότε, και πάλι θα δουλέψουμε πάνω σε αυτόν τον τομέα. Σημαντικές αναβαθμίσεις θα έρθουν αργότερα στη σεζόν».

Υπενθυμίζεται ότι το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί (όπως προαναφέρθηκε) κατά το τριήμερο του Πάσχα (22-24 Απριλίου) στην Ιταλία και την ιστορική Ίμολα. Θα αποτελέσει το πρώτο Ευρωπαϊκό Grand Prix της χρονιάς, και το πρώτο από τα συνολικά τρία στη χρονιά που θα διεξαχθεί το φορμάτ του Sprint Qualifying.

Για να μαθαίνετε πάντα πρώτοι την αθλητική επικαιρότητα, ακολουθήστε μας στη σελίδα μας στο Facebook, στο Twitter, στο Instagram, στο Youtube, στο TikTok.


vstore.gr overfm
vstore workstation



PLANET SPORTS