ΜΠΑΛΗΣ

Φουλ επίθεση από τη Skoda με ηλεκτρικό Enyaq Coupe iV

Η Skoda, η οποία έχει λανσάρει με επιτυχία το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Enyaq iV, έρχεται τώρα να δυναμιτίσει ακόμα περισσότερο την αγορά των ηλεκτρικών μοντέλων, με την Coupe εκδοχή του Enyaq iV η οποία γίνεται ακόμα πιο ονειρική, στην πιο ισχυρή και τετρακίνητη έκδοση RS, που είναι και η πρώτη ηλεκτρική με αυτά τα χαρακτηριστικά.

01.02.2022 | 18:48

Στον αστερισμό των SUV, οποιοδήποτε νέο αστέρι ξεπροβάλλει, δίνει τη δική του λάμψη. Πόσω μάλλον ένα μοντέλο με πολύ σπορ γραμμές, που αυτομάτως τραβά ακόμα περισσότερο το βλέμμα.

Η Skoda, η οποία έχει λανσάρει με επιτυχία το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Enyaq iV, έρχεται τώρα να δυναμιτίσει ακόμα περισσότερο την αγορά των ηλεκτρικών μοντέλων, με την Coupe εκδοχή του Enyaq iV η οποία γίνεται ακόμα πιο ονειρική, στην πιο ισχυρή και τετρακίνητη έκδοση RS, που είναι και η πρώτη ηλεκτρική με αυτά τα χαρακτηριστικά.

Το μοντέλο αναμένεται σύντομα στην Ελλάδα, με τιμές που θα καθοριστούν προσεχώς.

Αναμφίβολα, το coupe τελείωμα του αυτοκινήτου, προσδίδει μια πιο φινετσάτη εικόνα, αφενός, και μια πιο αεροδυναμική σιλουέτα, αφετέρου, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,234. Παράλληλα, γενναιόδωρος παραμένει ο αποθηκευτικός χώρος στο πορτ-μπαγκάζ, με 570 λίτρα όγκου, που είναι ιδιαίτερα πλούσιος για την κατηγορία. Και, βέβαια, μη ξεχνάμε ότι η Skoda ανέκαθεν είχε τους μεγαλύτερους χώρους σε κάθε κατηγορία αμαξώματος.

Η Skoda βάσισε το μοντέλο της στην αρθρωτή πλατφόρμα –αποκλειστική για ηλεκτρικά αυτοκίνητα- του ομίλου της VW, του οποίου είναι μέλος. Ως εκ τούτου, περιορίζονται από τη μια τα κόστη παραγωγής και από την άλλη η πλατφόρμα αυτή επιτρέπει επίπεδο πάτωμα, χωρίς τούνελ για το σύστημα μετάδοσης, έχοντας την μπαταρία υψηλής τάσης για το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα να είναι πλήρως ενσωματωμένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αφήνοντας ελεύθερο χώρο για την άνεση των πίσω επιβατών.

Σχεδιαστικά, το νέο Skoda Enyaq Coupe iV ξεχωρίζει επειδή διαθέτει πιο σπορ μπροστινή ποδιά και πλαϊνά μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος, φέρει ζάντες αλουμινίου 19 – 21 ιντσών και μια χαρακτηριστική σκούρα φιμέ πανοραμική γυάλινη οροφή, που είναι η μεγαλύτερη ανάλογη στη γκάμα της τσέχικης μάρκας. Ως πιο λεπτή από την πλήρη οροφή, αφήνει περισσότερο χώρο για το κεφάλι των επιβατών και επιτρέπει άπλετο φως στο εσωτερικό. Προαιρετικά, προσφέρεται και με το Crystal Face, όπου οι κάθετες νευρώσεις της εντυπωσιακής μάσκας φωτίζονται από 131 LED, ενώ μια οριζόντια φωτεινή λωρίδα ολοκληρώνει την ξεχωριστή εμφάνιση του αυτοκινήτου. Αυτός ο εξοπλισμός είναι βασικός στην έκδοση Enyaq Coupe RS Iv, η οποία θα διατίθεται αποκλειστικά σε αυτό το πράσινο χρώμα.

Το μοντέλο θα λανσαριστεί σε έκδοση Enyaq Coupe iV 60, πισωκίνητη, με ισχύ 132 kW (177 ίππους) και μπαταρία 62 kWh. Η έκδοση 80 είναι πισωκίνητη, με ισχύ 150 kW (201 PS), εφοδιάζεται με μπαταρία 82 kWh. Αυτή η μπαταρία εφοδιάζει την έκδοση 80x και αλλά και το RS iV, ωστόσο συνδυάζεται και με ένα ακόμη ηλεκτρικό μοτέρ στον μπροστινό άξονα, δημιουργώντας τετρακίνηση. Η έκδοση 80x έχει ισχύ 195 kW (261 PS), και η RS iV φθάνει τα 220 kW (290 PS), με μέγιστη ροπή 460 Nm, επιταχύνοντας στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και με τελική ταχύτητα τα 180 χλμ./ώρα. Η δε αυτονομία, μπορεί να φθάσει τα 545 χλμ., έχοντας και τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης.

Στην καμπίνα, έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένα υλικά, όπως τα καλύμματα των καθισμάτων που προέρχονται από ανακυκλωμένα μπουκάλια PET σε συνδυασμό με μη ανακυκλωμένο μαλλί (new wool). Παράλληλα, διαθέτει κεντρική οθόνη ενημέρωσης / ψυχαγωγίας 13 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,3 ιντσών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει δυνατότητα ρυμούλκησης έως 1.400 κιλά σε κλίσεις έως 8%…

www.driveandtravel.gr

To overfm.gr χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης

αποδοχή