Γιάννης Σταυρόπουλος
Στα τρία πρώτα φετινά Γκραν Πρι, σε Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία, Αυστραλία, οι κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο (Ferrari) ήταν οι μεγάλες πρωταγωνίστριες. Γράφει ο Γιάννης Σταυρόπουλος.
Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός, ότι σε αυτά τα τρία Γκραν Πρι, ο Μονεγάσκος Leclerc έχει κερδίσει τα δύο (Μπαχρέιν, Αυστραλία) και στη Σαουδική Αραβία ήταν δεύτερος πίσω από τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2021 Max Verstappen.
Ειδικά όμως στην Αυστραλία, ο συνδυασμός Leclerc-Ferrari ήταν άπιαστος. Μη ξεχνάμε ότι και ο δεύτερος οδηγός της Ferrari, o Ισπανός Carlos Sainz στα δύο πρώτα Γκραν Πρι είχε τερματίσει δεύτερος και τρίτος ενώ στη χώρα των καγκουρό εγκατέλειψε από έξοδο στην αρχή του αγώνα. Έχοντας δείξει όμως και αυτός την ταχύτητά του στο cockpit της Ferrari.
Δεν είναι μόνο ότι τα Ferrari είναι τόσο γρήγορα, επιπλέον δεν παρουσιάζουν και προβλήματα. Να θυμίσουμε ότι o Verstappen έμεινε από κινητήρα όταν παραδόθηκε στις φλόγες το μονοθέσιο, θυμίζοντας ότι τα μοτέρ της Red Bull είναι της Honda.
Η Ferrari από την περασμένη χρονιά «έλεγε» ότι το 2022 θα δείξουν ένα διαφορετικό πρόσωπο στα Γκραν Πρι. Αφήνοντας πολύ πίσω την πολύ άσχημη περσινή σεζόν της ιταλικής ομάδας.
Και από τις πρώτες επίσημες δοκιμές τα Ferrari έδειξαν την ταχύτητα τους.
Βέβαια για προβλέψεις και για τίτλους είναι νωρίς ακόμα καθώς το πρωτάθλημα έχει μακρύ δρόμο. Αν και από το «πρωί η καλή μέρα φαίνεται» και για τη Ferrari έχει ξημερώσει για τα καλά.
Οι τεχνικοί της Ferrari όλο το 2021 ασχολήθηκαν με το αυτοκίνητο της φετινής χρονιά. Μίας χρονιάς που η Formula 1 λόγω των νέων κανονισμών γύρισε σελίδα.
Και μέχρι στιγμής η Ferrari έχει «αναλύσει» με τον καλύτερο τρόπο τα μυστικά των κανονισμών.
Nα δούμε πως θα είναι και η συνέχεια σε ένα κύκλο 5 Γκραν Πρι σε Ιταλία (στην πολύ γρήγορη πίστα της Μόντσα), στις ΗΠΑ, στο Μαϊάμι για πρώτη φορά μετά από αρκετές 10ετίες, Ισπανία (Βαρκελώνη), Μόντε Κάρλο, Αζερμπαϊτζάν (Μπακού).
Και φυσικά μην υποτιμήσετε με κανένα τρόπο την ομάδα της Mercedes. Μπορεί μέχρι στιγμής η «συνταγή» να μην έχει βγει, αλλά σίγουρα θα «επιστέψει» με τον αγριεμένο Hamilton και τον μελλοντικό παγκόσμιο πρωταθλητή George Russell. Μην ξεχνάμε ότι είναι η ομάδα έχοντας ένα από τα μεγαλύτερα budget.
Όλα βέβαια κρίνονται στην πίστα και η ιστορία γράφεται στο βάθρο όπου μέχρι στιγμής η Ferrari «κερνάει» πόνο στις άλλες ομάδες και μεθύσι στους tifosi…
Αλλά εδώ που τα λέμε, αυτή είναι η θέση της Ferrari. Στην κορυφή. Δεν υπάρχει άλλη θέση για τη Ferrari, τη μόνη ομάδα που συμμετέχει ανελλιπώς στη Formula 1 από το 1950, χρονιά που ξεκίνησε ο θεσμός.
Kαι μην ξεχνάμε ότι Formula 1 χωρίς Ferrari, δεν «υπάρχει» ο θεσμός…