Efood: Οι διανομείς ζητούν τα αυτονόητα - Μεγάλη ζημιά στην εταιρεία παρά τη

“Η εταιρεία της efood – έδειξε το πραγματικό αδίστακτο πρόσωπο, Ανακοινώνοντας με μήνυμα(!) σε 115 συναδέλφους ότι δεν θα ανανεώσει τη σύμβαση τους με πρόσχημα το απαράδεκτο σύστημα αξιολόγησης που χρησιμοποιεί”. Αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η “Επιτροπή Αγώνα Διανομέων”, η οποία την ίδια στιγμή καλεί τους εργαζόμενους σε μαζική συμμετοχή στη συνέλευση διανομέων της efood τη Δευτέρα 10.30 το πρωί στο Εργατικό Κέντρο (Αριστοτέλους με Ολύμπου γωνία), η οποία έχει ως κύρια αιτήματα τα παρακάτω:

  • Να παρθούν πίσω οι απολύσεις των 115 συναδέλφων.
  • Όχι στην ομηρία των τρίμηνων συμβάσεων! Μετατροπή ΤΩΡΑ σε συμβάσεις αορίστου χρόνου στην εταιρεία της efood.
  • Κατάργηση της αξιολόγησης της εταιρείας που εντατικοποιεί την εργασία και προκαλεί καθημερινά εργατικά ατυχήματα.
  • Παροχή όλων των ΜΑΠ που προβλέπει ο νόμος.
  • Παύση εργασίας σε ακραίες καιρικές συνθήκες.

“Ήρθε η ώρα να δείξουμε την πραγματική μας δύναμη. Να δώσουμε μαζική, δυναμική απάντηση σε όσους παίζουν με τη δουλειά μας, τα δικαιώματα μας, την ίδια μας τη ζωή”. Τονίζουν, πως οι εργαζόμενοι δεν θα ζήσουν σαν δούλοι και ότι ο αγώνας συνεχίζεται.

Νέο μήνυμα από την Efood

Μετά τις σφοδρές αντιδράσεις και την οργή των διαμαρτυρομένων, η Efood έστειλε αργά το βράδυ της Παρασκευής (17/09) νέο μήνυμα στους διανομείς της. Ανακάλεσε την αρχική της απόφαση και δίνοντάς τους τη δυνατότητα είτε να ανανεώσουν την σύμβασή τους είτε να συνεχίσουν ως αυτο-απασχολούμενοι.

Efood: Οι διανομείς ζητούν τα αυτονόητα - Μεγάλη ζημιά στην εταιρεία παρά τη

Μεγάλη ζημιά μετά τις αντιδράσεις

Το απολογητικό μήνυμα της Efood δεν κατάφερε να αναστρέψει το αρνητικό κλίμα που δημιουργήθηκε. Δεν περιορίστηκε στην κατακραυγή που δέχτηκε στα social media, όπου το hashtag #cancel_efood ήταν πρώτο trend.

Χιλιάδες χρήστες της εφαρμογής προχώρησαν σε απεγκατάσταση του app από τα κινητά τους τηλέφωνα, αλλά και διαγραφή των λογαριασμών τους στην πλατφόρμα. Παράλληλα, προχώρησαν σε υποβολή κακών βαθμολογιών για το Efood στο διαδίκτυο, ρίχνοντας έτσι τις αξιολογήσεις της εφαρμογής στο 1 αστέρι.