RADIO

live radio icon

ΤΩΡΑ:  

overfm.gr | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | Αεροπορικές – Tα χρήματα δεν θα επιστρέφονται στα μη χρησιμοποιούμενα εισιτήρια

Δεν υποχρεούνται οι αεροπορικές εταιρείες Ryanair και British Airways να επιστρέψουν τα χρήματα για κάποια εισιτήρια που δεν χρησιμοποιήθηκαν

Οι αεροπορικές εταιρείες Ryanair και British Airways δεν έχουν την υποχρέωση να επιστρέψουν τα χρήματα. Ιδιαίτερα για κάποια εισιτήρια που δεν χρησιμοποιήθηκαν. Σύμφωνα με τα dikaiologitika.gr  η βρετανική ρυθμιστική αρχή, η οποία έκλεισε σχετική έρευνα που είχε ξεκινήσει τον Ιούνιο, έκρινε ότι η νομοθεσία «στερείται σαφήνειας».

Η βρετανική επιτροπή ανταγωνισμού (Competition and Markets Authority) κρίνει:

Η βρετανική επιτροπή ανταγωνισμού (Competition and Markets Authority) κρίνει: «ότι ο νόμος δεν παραχωρεί στους επιβάτες ένα επαρκώς σαφές δικαίωμα σε μια επιστροφή χρημάτων σε ασυνήθιστες συνθήκες».

Σύμφωνα με την CMA, η British Airways αρκέστηκε να προσφέρει κουπόνια για ένα προσεχές ταξίδι ή αλλαγές εισιτηρίων. Την τελευταία επιλογή πρότεινε επίσης και η Ryanair.

 

«Είναι πολύ άδικο το γεγονός ότι επιβάτες καταλήγουν να πληρώσουν τον λογαριασμό ενώ τηρούσαν τον νόμο

«Είναι πολύ άδικο το γεγονός ότι επιβάτες καταλήγουν να πληρώσουν τον λογαριασμό ενώ τηρούσαν τον νόμο (…). Την ώρα που στην British Airways και την Ryanair επετράπη να κρατήσουν τα λεφτά τους για πτήσεις. Στις πτήσεις αυτές οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούσαν νόμιμα να επιβιβαστούν». Σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε η ένωση καταναλωτών Which?

«Η τρέχουσα ρύθμιση δεν λειτουργεί». Παράλληλα κάλεσε την κυβέρνηση «να αναθεωρήσει τους κανονισμούς και να ενισχύσει την προστασία του καταναλωτή».

Ο νόμος προβλέπει ότι οι πελάτες έχουν δικαίωμα επιστροφής χρημάτων εντός 14 ημερών. Το δικαίωμα αυτό ισχύει  «όταν μια αεροπορική εταιρεία ακυρώνει μια πτήση». Ο λόγος έγκειται στο γεγονός πως η επιχείρηση δεν μπορεί. να προσφέρει την συμφωνηθείσα υπηρεσία». Ωστόσο «το δίκαιο δεν αντιμετωπίζει σαφώς το ζήτημα (…) όταν η πτήση δεν ακυρώνεται, αλλά οι επιβάτες εμποδίζονται νομικά να την κάνουν».

Στην συνέχει τόνισε πως: «Ελπίζουμε ότι ο νόμος θα αποσαφηνιστεί όσον αφορά το ζήτημα αυτό». «Οι επιβάτες υπέστησαν μια άδικη ζημιά», σχολιάζει ο γενικός διευθυντής της CMA Αντρέα Κοσέλι.

Η British Airways δήλωσε στο AFP, ότι: «σεβάστηκε τον νόμο ανελλιπώς, προβαίνοντας σε επιστροφές σχεδόν 4 εκατομμυρίων». Επίσης πρότεινε μια πολιτική κρατήσεων πολύ ευέλικτη, επιτρέποντας σε εκατομμύρια επιβάτες να αλλάξουν τις ημερομηνίες των ταξιδιών τους ή του προορισμού τους”.

Η Ryanair παράλληλα «χαιρέτισε την απόφαση της CMA». Ενώ διευκρινίσε πως: «οι επιβάτες είχαν την επιλογή, να αλλάξουν την κράτησή τους χωρίς επιβάρυνση.  Αυτό το επέλεξαν πολλοί, να κάνουν»

Η CMA διευκρίνισε ωστόσο ότι έχει ήδη εξασφαλίσει δεσμεύσεις για επιστροφές που ανέρχονται σε “εκατοντάδες εκατομμύρια στερλίνες” από εταιρείες, όπως οι Lastminute.com, Virgin Holidays ή ακόμη η βρετανική πτέρυγα του ταξιδιωτικού κολοσσού TUI, καθώς τα οργανωμένα ταξίδια καλύπτονται από άλλη ρύθμιση.


vstore.gr overfm
vstore workstation



PLANET SPORTS