RADIO

live radio icon

ΤΩΡΑ:  

overfm.gr | LIFESTYLE | «Framing Britney Spears»: Το ντοκιμαντέρ που αφηγείται την άνοδο και πτώση ενός ποπ ειδώλου

Το ντοκιμαντέρ εξερευνά τη ζωή της Britney Spears, από την παιδική της ηλικία μέχρι τον νευρικό κλονισμό που υπέστη την διετία 2007-08

Η Μπρίτνεϊ Σπίαρς επιστρέφει ξανά στο προσκήνιο μετά την κυκλοφορία, πριν περίπου μια εβδομάδα, του ντοκιμαντέρ «Framing Britney Spears», συμπαραγωγής των Hulu και των New York Times.

Όπως αναφέρει το αναλυτικό ρεπορτάζ του Forbes, το ντοκιμαντέρ εξερευνά τη ζωή της σούπερ σταρ της ποπ, από την παιδική της ηλικία μέχρι τον νευρικό κλονισμό που υπέστη την διετία 2007-08, εξαιτίας των επιθετικών παπαράτσι, των παρεμβατικών μέσων στη ζωή της, των λανθασμένων σχέσεών της και του ρόλου της οικογένειάς της.

Στο περιεχόμενο της εν λόγω παραγωγής κεντρικό ρόλο κατέχει το καθεστώς της επιτροπείας (conservatorship), το οποίο έδωσε σε τρίτους το δικαίωμα διαχείρισης της προσωπικής περιουσίας της Σπίαρς. Η συγκεκριμένη νομική συμφωνία, που βρίσκεται στο επίκεντρο του #FreeBritney, ξεκίνησε το 2018, όταν εξαιτίας ψυχολογικών προβλημάτων της Σπίαρς, ο πατέρας της διορίστηκε «διαχειριστής» (conservator) της περιουσίας της.

Αν και το 2019, λόγω προβλημάτων υγείας, ο Τζέιμι Σπίαρς αποσύρθηκε από τον έλεγχο των οικονομικών της κόρης του, το περασμένο καλοκαίρι ξεκίνησε μια νομική διαμάχη με στόχο να απομακρυνθεί εντελώς από τη θέση του «διαχειριστή».

«Η πελάτισσά μου με ενημέρωσε πως φοβάται τον πατέρα της», δήλωσε στο Associated Press ο δικηγόρος της Σπίαρς. «Δεν θα κάνει κανενός είδους συναυλίες, εάν ο πατέρας της παραμείνει διαχειριστής της περιουσίας της».

Στο ντοκιμαντέρ, κάποια αρχειακά βίντεο από συνεντεύξεις της στην αρχή της καριέρας της, βάζουν τους θεατές σε άβολη θέση, καθώς ακούγονται δημοσιογράφοι να τη ρωτούν για τη σεξουαλική της ζωή και να την προσβάλλουν έμμεσα, ρωτώντας την αν πιστεύει ότι η ίδια είναι σωστό πρότυπο για τα παιδιά. Ιδιαίτερα ενοχλητικές βρήκαν οι οπαδοί της δύο συνεντεύξεις, μια του 2001 και μια του 2003, στην οποία οι δημοσιογράφοι κυριολεκτικά την κάνουν… σκουπίδι.

Το Forbes εκτιμά ότι η ακίνητη περιουσία που αποτελεί αντικείμενο της διαμάχης αξίζει περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια. Τα δικαστικά έγγραφα που βρέθηκαν στην κατοχή του Forbes πέρυσι έδειξαν ότι η Σπίαρς έχει επενδύσει 56,5 εκατομμύρια δολάρια σε διάφορα ακίνητα και επιχειρήσεις, ενώ τα υπόλοιπα είναι σε μετρητά.

Αυτή περιουσία προέρχεται από την 30χρονη καριέρα της ως ποπ σταρ. Σύμφωνα με το Billboard, η Σπίαρς έχει πουλήσει σχεδόν 150 εκατομμύρια δίσκους παγκοσμίως ενώ έχει πραγματοποιήσει 10 μεγάλες περιοδείες, πέραν των κερδών που απέκτησε από τη σειρά αρώματος Fantasy.

Σύμφωνα με το Forbes, κέρδισε πάνω από 30 εκατομμύρια δολάρια τα οκτώ από τα τελευταία 20 χρόνια, αλλά κατέχει μόνο ένα μικρό ποσοστό από αυτά. Όπως συμβαίνει με τους περισσότερους επώνυμους-αστέρες, περίπου το 25% του εισοδήματός της πηγαίνει σε μάνατζερ, διευθυντές και δικηγόρους.

Άλλο ένα ποσοστό, τουλάχιστον το 40% πηγαίνει σε αποπληρωμή φόρων, ενώ περίπου μισό εκατομμύριο δολάρια καταβάλλεται ως διατροφή για το παιδί της στον πρώην σύζυγό της, Κέβιν Φέντερλαϊν. Ακόμη, κάθε χρόνο ο πατέρας της εισπράττει το 1,5% των ακαθάριστων εσόδων της από το ακίνητο που διατηρεί στο Λας Βέγκας, μειώνοντας περισσότερο το εισόδημά της. Επιπλέον, έχει πληρώσει εκατομμύρια σε νομικά τέλη που σχετίζονται με την επιτροπεία της.

Όπως φαίνεται, η Σπίαρς δεν πρόκειται σύντομα να γλιτώσει από αυτά τα έξοδα, καθώς τον Νοέμβριο του 2020 δικαστήριο έθεσε συνδιαχειριστή στην περιουσία της το Bessemer Trust (πέραν του πατέρα της). Ωστόσο, σύντομα θα συζητηθεί στη δικαστική αίθουσα ποιος θα διαχειρίζεται την περιουσία της.

Πολλοί θαυμαστές της Σπίαρς πιστεύουν ότι η επιτροπεία είναι ένας ακόμη τρόπος για να να υφαρπάξουν οι επιτήδειοι την περιουσία της ποπ σταρ.

Τζάστιν Τίμπερλέικ: Της ζητάω συγγνώμη

Εντωμεταξύ, πριν μερικά 24ωρα, ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ ζήτησε δημοσίως συγγνώμη από την Σπίαρς, για το πώς την αντιμετώπιζε κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη σχέση τους καθώς το ντοκιμαντέρ περιελάμβανε και κάποια αποσπάσματα στα οποία ο Τίμπερλεϊκ μιλούσε υποτιμητικά για την ερωτική σχέση του με την τραγουδίστρια.

Με μια μακροσκελή ανακοίνωση μέσω του Instagram, o Τίμπερλεϊκ εξέφρασε τη βαθιά λύπη του και δήλωσε ότι θέλει να αναλάβει την ευθύνη για τις ενέργειές του και ζήτησε συγγνώμη από την Σπίαρς (αλλά και της Τζάνετ Τζάκσον για το γνωστό περιστατικό “wardrobe malfunction” στο Super Bowl του 2004).

«Έχω δει τα μηνύματα, τα tag, τα σχόλια και τις ανησυχίες και θέλω να απαντήσω. Λυπάμαι βαθιά για τις φορές στη ζωή μου που οι ενέργειές μου συνέβαλαν στο πρόβλημα, στις οποίες είπα κάτι που δεν έπρεπε ή δεν υπερασπίστηκα το σωστό. Καταλαβαίνω ότι δεν ανταποκρίθηκα σε αυτές τις στιγμές και σε πολλές άλλες και επωφελήθηκα από ένα σύστημα που επιτρέπει τον μισογυνισμό και τον ρατσισμό», ανέφερε στη δήλωσή του ο Τίμπερλεϊκ.

«Συγκεκριμένα θέλω να ζητήσω συγγνώμη στην Μπρίτνεϊ Σπίαρς και στην Τζάνετ Τζάκσον, επειδή ενδιαφέρομαι για αυτές τις γυναίκες και τις σέβομαι και ξέρω ότι απέτυχα. Επίσης νιώθω υποχρεωμένος να απαντήσω, εν μέρει, επειδή όλοι οι εμπλεκόμενοι αξίζουν καλύτερα και κυρίως επειδή αυτή είναι μια μεγαλύτερη συζήτηση στην οποία ολόψυχα θέλω να είμαι μέρος και να ωριμάσω από αυτή», συμπλήρωσε.

«Η βιομηχανία του θεάματος είναι ελαττωματική. Προκαθορίζει τους άνδρες, ιδιαίτερα τους λευκούς άνδρες, για επιτυχία. Ως άνδρας σε μια προνομιούχα θέση, θέλω να το εκφράσω αυτό. Εξαιτίας της άγνοιάς μου δεν το αναγνώρισα όσο συνέβαινε στη ζωή μου, αλλά δεν θέλω ποτέ ξανά να επωφεληθώ με την “πτώση” κάποιων άλλων γύρω μου», έγραψε ακόμη.

«Ξέρω ότι αυτή η απολογία είναι ένα πρώτο βήμα και δεν με απαλλάσσει από το παρελθόν. Θέλω να αναλάβω ευθύνη για τα δικά μου λάθη. Ενδιαφέρομαι βαθιά για την ευημερία των ανθρώπων που αγαπώ που έχω αγαπήσει. Μπορώ να τα πάω καλύτερα και θα το κάνω», καταλήγει στην ανάρτησή του.

 

Πηγή: newsbeast.gr

Ετικέτες:

vstore.gr overfm
vstore workstation



PLANET SPORTS